لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران راه اندازي سامانه پيامكي رسيدگي به شكايات

آخرین بروز رسانی 1395/12/05 ساعت 08:30

 

 

راه اندازي سامانه پيامكي رسيدگي به شكايات

براي بالا بردن خدمات پزشكي آموزشي و درماني در اين مركز سامانه پيامكي(sms) را اندازي شده است.

 

مراجعه كنندگان، همكاران مي توانند جهت بهتر بررسي شدن شكايات، انتقادات، پيشنهادات و تقدر به شماره 500020403885 پيامك ارسال نمايند.

تمام اطلاعات ارسال كنندگان در تيم رسيدگي به شكايات محفوظ مي باشد و در موارد مورد لزوم نتيجه به اطلاع فرد ارسال كننده خواهد رسيد.

در اين مركز علاوه بر سامانه پيامك مراجعه كنندگان مي توانند حضوري، تماس تلفني، كامل نمودن برگه هاي انتقادات و ارسال به صندوق هاي از پيش مشخص شده و پست الكترونيكي موارد را جهت بررسي به اطلاع مسئولين برسانند.

 

به بالا