لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران راههاي ارائه پيشنهادات، انتقادات و شكايات

آخرین بروز رسانی 1395/12/24 ساعت 10:30

 

 

راههاي ارائه پيشنهادات، انتقادات و شكايات

 

 

مراجعین محترم می توانند با ارائه پیشنهادات ،انتقادات وشکایات خود مارا در ارتقاءکیفیت خدمات ارائه شده یاری فرمایند.

 

راههای ارائه پیشنهادات ، انتقادات وشکایات:

 

·        مراجعه به کارشناس رسیدگی به شکایات مستقر در واحد روابط عمومی در ساعات اداری

 

·        مراجعه به دفتر پرستاری در شیفت عصروشب

 

·        صندوق ارائه پیشنهادات ، انتقادات وشکایات  واقع در سالن انتظار ، اورژانس ودر مانگاه

 

·        برقراری ارتباط تلفنی با واحد رسیدگی به شکایات ( تلفن مستقیم      88996214)

 

·        از طریق ارسال پیامک به شماره                                         500020403885   

 

·        از طریق پست الکترونیک                           این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید   

     

قابل ذکر است اطلاعات شما محرمانه می باشد.

به بالا