ما 52 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

دوشنبه 31 تير 1398 | Monday 22 July 2019

بیمارستان شهید مصطفی خمینی - سیاست های کلان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مصطفی خمینی

ردیف

عنوان

ذینفعان کلیدی

الف- راهکارهای کلان برای جلب رضایت و مشارکت ذینفعان کلیدی )بیماران/ همراهان، کارکنان، بیمه های طرف قرارداد و ...  (

1

بهبود مستمر امکانات رفاهی مرکز با اولویت دستورالعملهای ارتقاء هتلینگ ، بمنظور تامین حداکثر رفاه برای مراجعین

بیماران،همراهان، مراجعین

2

رسیدگی بموقع و شفاف به شکایات،انتقادات ، پیشنهادات و تقدیر های مراجعین با استفاده از روشهای مختلف بمنظور برقراری ارتباط مستمر با مراجعین و استفاده از بازخوردهای آنها در ارتقاء خدمات

بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان

3

توانمند سازی مستمر کلیه ی کارکنان در راستای ارتقای مهارتهای ارتباطی و رفتاری بمنظور رفتار شایسته با مراجعین

بیماران،همراهان، مراجعین ، کارکنان

4

فراهم نمودن کلیه ی  تجهیزات و امکانات پزشکی مورد نیاز  بمنظور تامین تمامی نیازهای بیماران  بنحویکه نیازی به مراجعه به مراکز دیگر برای دریافت خدمات مختلف مراقبتی ، تشخیصی و درمانی نداشته باشند

بیماران،همراهان، مراجعین

5

ایجاد تعامل سازنده با سازمانهای بیمه گر بمنظور تحقق کامل درآمدها و جلوگیری از کسورات و همچنین انعکاس موارد جهت پیگیری

سازمانهای بیمه گر، امور مالی

6

تعامل سازنده با کارشناسان وزارت بهداشت و معاونت متبوع،  بمنظور بهره گیری از نظرات مشورتی و تسهیل روابط برون بخشی و رفع مشکلات استانداردسازی بیمارستان

مسئولین واحدها

ب‌-راهکارهای کلان برای ارتقای ایمنی بیمار، مدیریت خطا و خطر و بهبود مستمر کیفیت

1

ترویج فرهنگ ایمنی بیمار بنحوی که کلیه ی کارکنان رعایت ایمنی را وظیفه ی اصلی خود بدانند

بیماران، همراهان، مراجعین ، کارکنان

2

ترویج فرهنگ گزارش خطا بنحوی که کارکنان بدون هیچ واهمه ای خطا ها را بمنظور برنامه ریزی جهت کاهش احتمال تکرار وقوع آنها گزارش نمایند

کارکنان

ردیف

عنوان

ذینفعان کلیدی

3

نهادینه نمودن برنامه ریزی پیشگیرانه بمنظور مدیریت خطر در حوزه های مختلف

مسئولین واحدها ، سایر کارکنان

4

نهادینه نمودن نگرش سیستمیک و سوق دادن سازمان به سمت سازمانی یادگیرنده بمنظور ایجاد نگرش فراواحدی در کلیه ی کارکنان و تلاش مستمر آنها در تحقق رسالت بیمارستان به بهترین نحو ممکن

کارکنان

5

ترویج فرهنگ بهبود کیفیت در راستای پیاده سازی استانداردهای اعتبار بخشی و ارتقاء ایمنی بیمار

بیماران، همراهان، مراجعین ، کارکنان

6

بهبود مستمر کیفیت خدمات بمنظور افزایش رضایتمندی بیماران، مراجعین و کارکنان

بیماران، همراهان، مراجعین ، کارکنان

ت‌-راهکارهای کلان برای جذب و بکارگیری و توانمند سازی نیروی انسانی

1

آموزش مستمر کارکنان بمنظور کسب توانمندیهای لازم برای انجام امور محوله

کارکنان

2

تامین نیروی انسانی توانمند و کافی بمنظور ارائه ی خدمات شایسته

تیم مدیریت اجرایی

3

استفاده از تمامی راهکارهای ممکن بمنظور انگیزش کارکنان جهت ارتقای روحیه ی آنها و ایجاد حس تعلق سازمانی

کارکنان ، مسئولین واحدها

4

نهادینه نمودن نظام خود کنترلی بمنظور ایجاد نظارت درونی در کارکنان بنحوی که نیازی به استفاده از کنترل های بیرونی نباشد

تیم مدیریت اجرایی ،مسئولین واحدها

ث‌-راهکارهای کلان برای جلب مشارکت سازمانهای مردم نهاد و خیرین، تامین کنندگان مالی، سازمانهای مرتبط، سهامداران و سایر

1

حمایت کامل از بنیاد شهید، سازمانهای مردم نهاد و تسهیل امکان حضور آنها در عرصه ی خدمت رسانی به بیماران

بنیاد شهید، سازمانهای مردم نهاد، خیرین، کارکنان

2

 برنامه ریزی و نظارت بر جذب کمک های مردمی بصورت متمرکز

سازمانهای مردم نهاد، خیرین، کارکنان

ردیف

عنوان

ذینفعان کلیدی

3

هدایت کمک های مردمی

سازمانهای مردم نهاد، خیرین، کارکنان

4

هدایت کمک های بنیاد شهید

بنیاد شهید

5

 اتخاذ شیوه ها و روشهای موثر تبلیغی – ترویجی

سازمانهای مردم نهاد، خیرین، کارکنان

6

شفاف سازی و اعتماد سازی

سازمانهای مردم نهاد، خیرین، کارکنان

7

ساماندهی بانک اطلاعاتی جامع خیرین و نیکوکاران

-

8

برگزاری همایش ها و جلسات با دعوت از کلیه خیرین و نیکوکاران  به منظور ترویج و تبلیغ سنت حسنه انفاق و تکریم خیرین

سازمانهای مردم نهاد،خیرین، کارکنان مرکز

 

اخبار بیمارستان

انتصاب رئیس اداره امور عمومی و منابع انسانی بیمارستان شهیدمصطفی خمینی

انتصاب رئیس اداره امور عمومی و منابع انسانی بیمارستان شهیدمصطفی خمینی

چهارشنبه 26 تیر 1398
طی حکمی از سوی آقای دکتر ثقفی رئیس محترم دانشگاه آقای مهرداد طهماسبی به مدت دو سال به عنوان رئیس اداره امور عمومی و منابع انسانی بیمارستان شهید مصطفی خمینی منصوب گردیدند. در بخشی از حکم آمد...


آخرین اخبار

انتصاب رئیس اداره امور عمومی و منابع انسانی بیمارستان شهیدمصطفی خمینی انتصاب مسئول تاسیسات بیمارستان انتصاب قائم مقام پشتیبانی بیمارستان انتصاب مسئول تدارکات

Template Design:Dima Group