ما 78 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

سه شنبه 21 آبان 1398 | Tuesday 12 November 2019

بیمارستان شهید مصطفی خمینی - بیانیه، رسالت و منشور حقوق بیمار در بیمارستان

بيانيه رسالت مركز پزشكي، آموزشي و درماني شهيد مصطفي خميني

اين بيمارستان به عنوان يك مركز آموزشي وابسته به دانشگاه شاهد، خدمات آموزشي- پژوهشي و درماني تخصصي و فوق تخصصي را بر مبناي رسالت دانشگاه و در چارچوب نظام آموزش پزشكي و قوانين بهداشت و درمان كشور در عرصه هاي زير تامين مي نمايد:

* ارائه خدمات بر مبناي ارزشهاي اسلامي، كرامت انساني و رعايت اصول اخلاق پزشكي.

* ارائه خدمات آموزشي مبتني بر كيفيت، به دانشجويان علوم پزشكي دانشگاه شاهد.

* انجام پژوهش هاي علمي در عرصه هاي علوم پزشكي.

* رائه خدمات درماني با كيفيت مطلوب به عموم مراجعين، به ويژه خانواده معظم شهدا و ايثارگران.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

منشور حقوق بيماران

دريافت مطلوب  خدمات سلامت حق بيمار است.

اطلاعات بايد به نحو مطلوب و به ميزان كافي در اختيار بيمار قرار گيرد.

حق انتخاب و تصميم گيري آزادانه بيمار در دريافت خدمات سلامت بايد محترم شمرده شود.

ارائه خدمات سلامت بايد مبتني بر احترام به حريم خصوصي بيمار و رعايت اصل رازداري باشد.

دسترسي به نظام كارآمد رسيدگي به شكايات حق بيمار است.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

منشور حقوق كاركنان

حق مصونيت از هرگونه تعرض و پرخاشگري گفتاري و كرداري.

حق داشتن امنيت براي ايفاي وظايف شغلي اعم از امنيت مالي، جاني و شغلي.

حق حمايت و مساعدت قضايي از سوي مسئولين، در مواردي كه سبب انجام وظايف شغلي مورد پيگرد قرار مي گيرند.

حق امتناع از انجام دادن اعمال خلاف اصول و قواعد حرفه اي كه موجب آسيب ديدن جسمي يا روحي بيمار مي شود و حق ايبندي به قسم نامه هاي حرفه اي در حدود شرع و قانون.

حق تصميم گيري  بر پايه اصول علمي و قانوني و پروتكل هاي مصوب و حق داشتن استقلال در تصميم گيري ها در حدود شرح و وظايف.

حق برخورداري از سلوك مناسب و تكريم از سوي مسئولين، كاركنان، ماموران دولتي، بازرسان، بيماران و همراهان ايشان.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

اخبار بیمارستان

انتصاب مسئول بهبود کیفیت

انتصاب مسئول بهبود کیفیت

دوشنبه 20 آبان 1398
طی حکمی از سوی رئیس بیمارستان سرکار خانم دکتر عباسی، خانم لیدا صادقی به مدت شش ماه به سمت مسئول بهبود کیفیت مرکز منصوب گردیدند. در بخشی از حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال در...



آخرین اخبار

انتصاب قائم مقام معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع بیمارستان انتصاب مسئول روابط عمومی بیمارستان انتصاب رئیس اداره امور عمومی و منابع انسانی بیمارستان شهیدمصطفی خمینی انتصاب مسئول تاسیسات بیمارستان

ورود به سیستم

Template Design:Dima Group