آيين گراميداشت روز پرستار برگزار شد
به گزارش «روابط عمومي» بيمارستان، آيين گراميداشت سالروز ولادت حضرت زينب (سلام الله عليها) روز پرستار و تجليل از پرستاران نمونه سال 1401 بيمارستان شهيد مصطفي خميني (ره) برگزار شد.
اين مراسم روز چهارشنبه 9 آذر ماه با حضور دكتر چلداوي رئيس دانشگاه شاهد، دكتر صداقت رئيس بيمارستان، جمعي از مديران، مسئولين، پرستاران و كادر درمان در تالار شاهد بيمارستان برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم كه اجراي آن بر عهده ي با خانم شوقي نيا مسئول كنترل عفونت بيمارستان بود، پس از پخش قرائت قران كريم و سرود ملي، حاج مرتضي سلماني مداح اهل بيت (عليه السلام) در رثاي حضرت زينب (سلام الله عليها) به مولودي خاني پرداخت پس از ايشان خانم جوادي سرپرست معاونت پرستاري بيمارستان ايراد سخن نمود. ايشان ضمن تبريك اين روز خدمت پرستاران و كادر درمان بيمارستان، در خصوص فرايند انتخاب پرستار نمونه مطالبي بيان داشت و پس از ايشان گروه پرچم داران و خادمان اهل بيت (عليه السلام) ستاد عتبات عاليات شهرستان كرج در مراسم حاضر شدند و طي مراسمي حاضرين از پرچم هاي متبرك حرم هاي نوراني امام حسين (عليه السلام) حضرت ابوالفضل (عليه السلام) و حضرت زينب كبري (سلام الله عليها) تبرك جستند.
در ادامه مراسم دكتر صداقت رئيس بيمارستان با حضور در جايگاه ضمن تبريك روز پرستار خدمت پرستاران و مجموعه كادر درمان بيمارستان و بيان مطالبي در وصف پرستاران و تقدير و تشكر از زحمات اين عزيزان، حضور دكتر چلداوي رئيس دانشگاه را خير مقدم گفت و پس از ايشان دكتر چلداوي رئيس دانشگاه در جايگاه حاضر شد و به ايراد سخت پرداخت. ايشان ضمن تبريك اين روز خدمت پرستاران و كادر درمان و تقدير و تشكر از زحمات ايشان با بيان مطالبي پيرامون اهميت و جايگاه مقدس پرستاران، از اينكه در چنين روزي در اين مكان حضور دارند ابراز خوشحالي نمود و اظهار اميدواري كرد تا انشاالله با كمك و همت كليه ي كاركنان بيمارستان و مجموعه مديريتي بيمارستان و دانشگاه مشكلات كنوني بيمارستان و كاركنان در اسرع وقت مرتفع گردد. پس از سخنراني رئيس دانشگاه نماهنگي با محتواي به تصوير كشيدن بخشي از زحمات كادر درمان بيمارستان پخش شد و در پايان مراسم با حضور رئيس دانشگاه، رئيس و معاونين بيمارستان از پرستاران و كادر درمان نمونه سال 1401 بيمارستان با اهدا لوح سپاس و هدايا قدرداني بعمل آمد.

شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید