بخش بیماران بین الملل

رئيس بخش : آقاي دكتر علي اكبر رضايي
سرپرستار بخش : خانم ليلي ملكي
موقعيت مكاني : طبقه دوم

بیمارستان مصطفی خمینی خدمات گسترده ای را در زمینه گردشگری سلامت ارائه می دهد. به گونه ای که فرآیند معاینه، تشخیص و درمان علاوه بر اقامتی دلپذیر برای بیمار و بستگان در اتاق های خصوصی به راحتی برنامه ریزی می شود. شما می توانید به سادگی به سایت بیمارستان مصطفی مراجعه کرده و از طریق منوی آنلاین دپارتمان  بین المللی بیماران   (IPD)  ؛ با کارشناس IPD  اين بخش تماس بگیرید.

بعد از بستری شدن بیمار، برای تسهیل در ارتباط بین آن‌ها و همراهانشان، لباس‌هایی با رنگ خاص و دستبندهای مخصوصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تا امکان تردد ساده‌تر در بیمارستان را داشته باشند و کارمندان، پرستاران و مترجمین بتوانند به آن‌ها کمک کنند.

تمامی کارمندان بیمارستان در حوزه بیماران بین‌المللی آموزش دیده‌اند و به زبان انگلیسی مسلط هستند. همچنین مترجمین زبان انگلیسی، عربی و ترکی به طور دائم در بیمارستان حضور دارند تا در صورت نیاز در کنار شما و همراهانتان باشند.

پس از اتمام دوره درمان و پایان دوره نقاهت، معاینات نهایی انجام می شود و در صورت نیاز جدول زمانی جامع برای ویزیت های بعدی در اختیار شما قرار می گیرد.

پزشکان، کارشناسان و پرستاران این بخش با هدف تسریع در بهبود، راهنمایی های لازم را به شما می دهند و روش های درمانی پزشکی را به شما آموزش می دهند. بنابراین، پس از بازگشت به کشور خود، می توانید برنامه درمانی خود را دنبال کنید

امكانات رفاهي بخش IPD

حضور مترجم (انگليسي – عربي – تركي)

_ اینترنتWiFi

_ تلویزیون

تخت بستري الكتريكي

_ زنگ احضار پرستار

کاناپه تختخواب شو جهت استفاده همراه بیمار

یخچال، کمد، سرویس بهداشتی و حمام مستقل

مهماندار مستقل،امکان انتخاب منوی غذا

دپارتمان پذیرش بیماران بین الملل در طبقه همكف واقع می باشد. بیماران خارجی که جهت درمان و جراحی به بیمارستان مراجعه می نمایند در این قسمت پذیرش می شوند و در صورت تمایل به بستری شدن در طبقه دوم ، پس از انجام مراحل پذیرش در بخش بستري مي شوند

 


*بخش بيماران بين الملل بيمارستان شهيد مصطفي خميني داراي 8 اتاق خصوصي و 2 سوئيت جهت بستري بيماران مي باشد بیماران با انواع جراحی ها اعم از ارولوژی، جراحی های عمومی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی زنان، زایمان، جراحی زیبایی و ترمیمی، جراحی ارتوپدی و جراحی گوش و حلق و بینی (ENT) و……می توانند در این بخش بستری شوند.