از بخش هاي مختلف بيمارستان تقدير شد

به گزارش «روابط عمومي» بيمارستان، مراسم تقدير از بخش هاي مختلف بيمارستان با حضور رئيس، مشاورين رئيس، معاونين، مديران و مسئولين بيمارستان روز چهارشنبه 5 مرداد ماه در تالار شاهد بيمارستان برگزار شد.

با توجه به كسب رتبه يك اعتبار بخشي بيمارستان شهيد مصطفي خميني در ارزيابي وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشكي در سال 1401 از بخش هاي مختلف بيمارستان تقدير شد.
در ابتداي اين مراسم و پس از قرائت قرآن كريم و پخش سرود جمهوري اسلامي، خانم دكتر صادقي مدير بهبود كيفيت بيمارستان در جايگاه حاضر شد و به ارائه گزارشي از فرايند اعتبار بخشي سال 1401 و نتايج حاصل شده در اين دوره از ارزيابي به تفكيك بخش هاي مختلف پرداخت.
در ادامه مراسم دكتر صداقت رئيس بيمارستان به ايراد سخت پرداخت. ايشان ضمن تبريك كسب رتبه يك اعتبار بخشي بيمارستاني، از مجموعه عوامل پرتلاش و زحمتكش بيمارستان تقدير و تشكر نمود و بيان داشت: اين موفقيت بدست آمده قطعا متعلق به همه ي عوامل پرتلاش بيمارستان مي باشد و حاصل تلاش دلسوزانه و شبانه روزي تمامي عوامل بيمارستان چه در بخش درمان و چه در بخش غير درمان بوده است، چرا كه ما يك تيم هستيم و موفقيت يك بخش قطعا در گرو موفقيت و زحمت ديگر بخش ها است و مي بايست با همكاري و تعامل مناسب با يكديگر به موفقيت هاي بيشتر نيز دست پيدا كنيم.
ايشان در ادامه افزود: اين موفقيت در شرايطي بدست آمد كه در دو سال گذشته به جهت شيوع ويروس كرونا و درگيري بخش هاي بيمارستان با اين بيماري، بيمارستان با شرايط بحراني و سختي رو به رو بود و كسب اين موفقيت در اين شرايط بحراني به تلاش و زحمت مضاعف لازم داشت كه توسط شما بزرگواران انجام و اين موفقيت حاصل شد كه بسيار حائز اهميت است و شايسته قدرداني است.
رئيس بيمارستان در ادامه با اشاره به لزوم تكريم مجموعه عوامل بيمارستان در كنار تكريم مراجعين، بيان داشت: ما بدنبال ان هستيم تا در كنار تكريم و كسب رضايت مراجعين، رضايت همكاران خود در تمامي بخش هاي بيمارستان را نيز كسب نماييم و در اين راستا از زماني كه بنده در خدمت شما هستم تا به الان به مناسبت هاي مختلف، سعي شده است تا از زحمات مجموعه كاركنان بيمارستان در خدمت رساني به مراجعين و بيماران به نحوي تقدير و تشكر نماييم و اين كار را براي بيمارستان بسيار مهم مي دانيم اگرچه معتقديم تكريم مجموعه عوامل زحمتكش بيمارستان تنها در پرداخت مبالغ مالي و يا لوح تقدير نيست ليكن هدف ما كسب رضايت تمامي عوامل بيمارستان است و در ادامه ي فعاليت ها نيز به فضل الهي بنا داريم تا اين مهم را به نحو شايسته ادامه دهيم.
ايشان افزود: در راستاي تكريم عوامل بيمارستان، بنا به درخواست جمعي از مجموعه همكاران، با همكاري امور مالي بيمارستان تلاش مضاعف انجام شد تا به لطف خداوند مبلغ پرداخت شده كارانه اين ماه به نسبت به ماه هاي گذشته را افزايش دهيم و اميدواريم با اين كار به درخواست همكاران محترم تا حدودي عمل نموده باشيم.
دكتر صداقت در ادامه با اشاره به آياتي از قرآن كريم بيان داشت: به فرموده ي قرآن كريم، ما نبايد به كسب اين موفقيت قانع باشيم و به اين مرتبه بسنده كنيم بلكه مي بايست با همكاري با يكديگر علاوه بر حفظ رتبه موجود در آينده رتبه هاي بالاتر را كسب نماييم و بنده با توجه به ظرفيت مناسب بيمارستان و شناختي كه از توانايي هاي همكاران گرامي پيدا كردم، افق بيمارستان را بسيار روشن ميبينم و اميدوارم با عنايت پروردگار و همت شما بزرگواران و با احساس مسئوليت همگان نسبت به مشكلات بيمارستان و عزم و تلاش همگاني در جهت رفع كمبودها و مشكلات موجود در آينده شاهد كسب رتبه هاي بالاتر براي بيمارستان باشيم.
در پايان اين مراسم با حضور رئيس، مشاور رئيس، معاون پرستاري و معاون پشتيباني بيمارستان از مديران و مسئولين بخش هاي برتر و  بخش هاي مختلف به نمايندگي از مجموعه كاركنان بيمارستان با اهدا لوح سپاس تجليل بعمل آمد.

شما هم نظر خود را در مورد این پست به ما بگوید